ביטול עסקה
- הלקוח מבקש לבטל את העסקה לפי הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 והתקנות שהותקנו מכוחו.
- בקשה לביטול עסקה תעשה בהודעה בכתב שתישלח לחנות בדוא"ל ו/או דרך טופס יצירת הקשר באתר.
- במקרה של ביטול עסקה שלא עקב פגם במוצר או אי התאמה, תחויב הלקוח/ה בדמי ביטול בשיעור של עד 5% ממחיר המוצר או 100 ש"ח – לפי הנמוך מבניהם.
- במקרה של ביטול עקב פגם, טעות במשלוח, או אי התאמה לפרטים שנמסרו בעת הרכישה – לא ייגבו דמי ביטול, והחברה תישא בעלות החזרת המוצר.
- המוצר יוחזר באריזתו המקורית.