ביטול עסקה


  1. הלקוח מבקש לבטל את העסקה לפי הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 והתקנות שהותקנו מכוחו.

  2. בקשה לביטול עסקה תעשה בהודעה בכתב שתישלח לחנות בדוא"ל ו/או דרך טופס יצירת הקשר באתר.

  3. במקרה של ביטול עסקה שלא עקב פגם במוצר או אי התאמה, תחויב הלקוח/ה בדמי ביטול בשיעור של עד 5% ממחיר המוצר או 100 ש"ח – לפי הנמוך מבניהם.

  4. במקרה של ביטול עקב פגם, טעות במשלוח, או אי התאמה לפרטים שנמסרו בעת הרכישה – לא ייגבו דמי ביטול, והחברה תישא בעלות החזרת המוצר.

  5. המוצר יוחזר באריזתו המקורית.


השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דלג לתוכן מרכזי